İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİ

IP Santral (PBX) ve İletişim Çözümleri
 
İşletmeler IP Santral sistemlerinin, katma değerli uygulamaları sayesinde değişen ve gelişen ihtiyaçlarını en etkin biçimde karşılıyor.
 
IP Santral- VideoSes, veri ve görüntüyü tek bir iletişim altyapısında birleştiren IP telefon santralları ve iletişim çözümleri her ölçekteki işletmeye klasik haberleşme yöntemlerinin yanında, VoIP, fax-over-IP, ses kayıt, konferans, görüntülü görüşme, sesli mesajların e-mail ile iletilmesi, durum bilgisi izleyebilme, anlık mesajlaşma, uzak abone ve uzak ofis iletişimi gibi gelişkin iletişim çözümleri sunuyor. 
 
Karel IP İletişim Çözümleri ile santral abonelerine her yerden, her an iletişim ve erişilebilirlik sağlanıyor.
 
 
Tümleşik İletişim(Unified Communications) Sistemleri Çözümleri
 
Günümüzde işletmeler, çalışanları, müşterileri ve tedarikçileri arasında bilgi paylaşımını daha verimli hale getirmeyi hedefliyor. Rekabetçi pazar koşullarında iletişimin hızlanması ve iş birliklerinin neredeyse anında gerçekleşmesi gerekiyor. Sosyal paylaşım ağlarının, anlık mesajlaşmanın ve içerik yönetiminin öneminin artması ise farklılaşan iletişim kanallarının yönetilmesi ihtiyacını doğuruyor.
 
 
Bu sorunlara yenilikçi bir çözüm sunan Tümleşik İletişim ses, video, anında mesajlaşma, durum bilgisi gibi gerçek zamanlı servislerle birleşik mesajlaşma (sesli posta, e-mail, SMS ve faks) gibi gerçek zamanlı olmayan servisleri tek yapı altında birleştiriyor.
 
BT altyapıları ile uyumlu tümleşik iletişim yapıları, tümleşik çalışan uygulamalar, yenilikçi uç birimleri hızla yaygınlaşıyor. Bu yeni yapılar kurumlara verimlilik, kolaylık, ölçeklenebilirlik, esneklik ve maliyet avantajları sunuyor.
 
Karel’in yeni nesil kurumsal Tümleşik İletişim çözümleri, orta ve büyük kapasiteli işletmelerin farklılaşan ve değişen iletişim ihtiyaçlarını karşılıyor. Ses, görüntü, konferans, durum bilgisi, anlık mesajlaşma, faks, e-posta, birleşik mesajlaşma ve mobiliteyi bir araya getiriyor çalışanların iş yapma yöntemlerini değiştiriyor, kolaylaştırıyor ve hızlandırıyor.

 

Karel Çağrı Merkezi Çözümleri 
 
Rekabetçi pazar koşullarında işletmeler öncelikle müşteri memnuniyeti dolayısıyla müşteri sadakatini korumaya ve arttırmaya çalışıyor. Artan müşteri sadakati işletmelerin hedeflerine ulaşmasına yardımcı oluyor, satışlarını arttırıyor ve büyümelerini hızlandırıyor.
 
Karel her büyüklükte işletmenin müşterileri ile hızlı, etkin iletişim kurmalarını sağlayacak esnek, ölçeklenebilir, mekandan bağımsız, uygun maliyetli çağrı merkezi çözümü sunuyor ve işletmelerin hedeflerine ulaşmasına yardımcı oluyor.
 
 
Sayısal (Dijital) İletişim Çözümleri
 
Telekomünikasyonun rolü, bilgi teknolojilerinin gelişimi ile birlikte gün geçtikçe artıyor.
 
İşletmeler artan bilgi ihtiyaçlarını karşılamak ve daha verimli çalışabilmek için iletişim sistemlerini yeniden yapılandırıyor.
 
En son teknoloji kullanılarak tasarlanan Karel Sayısal İletişim Çözümleri, farklı kapasite seçenekleri, ağ uygulamaları, bilgisayar-telefon entegrasyonu, zengin özellikleri ile işletmelere esnek, güvenilir, uygun ve ekonomik iletişim çözümleri sunuyor.
 
Karel Sayısal İletişim Çözümleri ile oteller, hastaneler, fabrikalar, ticari işletmeler ve kamu kuruluşları gibi geniş bir kullanıcı yelpazesinde, farklı konfigürasyonlar ile işletmelerin ihtiyaçlarına cevap veriyor.
 
 
Analog İletişim
 
Modüler yapıları ile işletmelere özel uygun maliyetli çözümler sunan Karel Analog İletişim Çözümleri, zengin işlevsel özellikleri, çevre birimleri, kullanışlı ve şık telefon seti seçenekleri ile kullanıcı dostu çözümler sunuyor.
 
Karel Analog İletişim Çözümleri ihtiyaç duyulduğunda büyüyen işletmelerin gelişen iletişim ihtiyaçlarını modüler yapıları ile karşılıyor.
 
Karel, Analog İletişim Çözümlerinde yaygın satış öncesi ve sonrası servis olanakları ile destek, bakım vb hizmetleri Türkiye’nin her noktasında en iyi şekilde destekliyor.